12. {Back to school - part 2} - USA !

15:58 Unknown 4 Comments

Witajcie ! :) Dziś drugi post z serii #Backtoschool. Musicie mi wybaczyć jakość i ilość zdjęć, ale niestety zdjęcia robiłam na szybko przed i w szkole na przerwie... Czas nie jest niestety moim sprzymierzeńcem. Ale niestety musicie mi to wybaczyć. Staram się dodawać często posty, czasem będą krótkie,a jakoś zdjęć nie będzie zadowalająca. Ale ! na całe szczęście w najbliższym czasie pojawi się większy post. Jedyną rzeczą (aby nie zepsuć niespodzianki), o której Wam wspomnę jest to, że na tych zdjęciach nie będę tylko ja ! :) W nadchodzący czwartek, czyli już jutro będę zwiedzać Oświęcim i Pszczynę, nie obejdzie się bez kilku zdjęć, które na pewno znajdą się na blogu. Dziś zostawiam Was kilka zdjęć, a Wam życze udanej reszty weekendu :)





| spodnie - H&M (sh) | t-shirt - New Yorker | sweter - Reserved | trampki - Deichmann | kurtka - Cropp | komin - Stradivarius | torba - House |

{ten zestaw na modnapolka.pl |KLIK| }

zdjęcia by Kinga Siedlik

Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania bloga, komentowania i ponownych odwiedzin ! :)
#kisieeleQ

Wekeend - Wild child

4 komentarze:

  1. Świetny zwyklaczek, no i bluza bardzo mi się podoba :-)

    Pozdrawiam Iwona.

    ____
    www.lardyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, sesja na przerwie? haha, niezle :D
    ale fajny, luźny look ;)

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Z mojej strony gotowe. :)
    PS.zapraszam do lajkowania strony w linku, byłabym n i e z m i e r n i e wdzięczna <3
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Konstruktywna krytyka? Czemu nie.
Dziękuję za każdą obserwacje i również zachęcam do niej!
Pozdrawiam i zapraszam ponownie na bloga! Kinga ♥